dimarts, 23 de març del 2010

Primavera


Oficialment ja estem a la primavera, i s'olora. Jo ja fa dies que noto a l'aire el perfum dels ametllers florits.
Els dies es començen a allargar, les temperatures es fan més suaus, i sense voler-ho notem que estem més sensibles. Hi ha persones que fins i tot es deprimeixen amb aquest canvi d'estació.
La veritat és que per mi és tot el contrari, em rebifa l'esperit.
I com que em sento tan primaveral he rentant una mica la cara al blog, donant-li un aire més florit, que us sembla? No admeto comentaris en contra perque m'ha donat molta feina.
Ja sabeu renovar-se o morir.

Petons renovats

2 comentaris:

Ari i Mireia ha dit...

Molt be cunyi, felicitat per les venes. Jo avui estic flipada tmb, el sol, casa meva per fi acabada i sense paletes, feines noves, oxidum puja com la espuma, ful of love i flipada atmb amb els links del teu bloc...mira dozidesing.blocspot.com
mmmmmmmmmmm!

eva ha dit...

Tens raò Ari...ful of love!!